I Forum Nauczycielskie
W dniu 23 lutego w siedzibie Wyższej Szkoły Logistyki odbyło się seminarium dla nauczycieli szkół średnich z całej Polski. Podczas obrad i gorących dyskusji poruszano kwestie programów nauczania dla zawodu technik logistyk oraz technik spedytor, dostepności odpowiednich pomocy dydaktycznych, podręczników, programów komputerowych oraz wiele innych.
Efektem było podjęcie konkretnych decyzji w celu efektywnej pomocy oraz wymiany materiałów dydaktycznych pomiędzy wszystkimi zainteresowanymi. Już wkrótce na naszej stronie znajdą Państwo specjalne zakładki, w których zamieścimy m.in. wykłady z dziedziny logistyki, schematy, plansze, opracowania, filmy, itp. Ze zbiorów tych będzie można korzystać bez ograniczeń, po uprzednim wypełnieniu oświadczenia o zrzeczeniu się praw do udostępnionych materiałów i przystąpieniu do szkół współpracujących z WSL . Chcielibyśmy bowiem, aby Państwo również aktywnie włączyli się w proces wymiany wszelkich niezbędnych nauczycielom materiałów.
Program I Forum Nauczycielksiego Pobierz
Wyniki badań ankietowych 2007
Wśród nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych przeprowadziliśmy badanie
ankietowe. Celem badania było rozpoznanie problemów związanych z
realizacją procesu dydaktycznego dotyczącego kształcenia w zawodach:
technik spedytor i technik logistyk. Badania miały umożliwić
nauczycielom wypowiedzieć się w sprawach dotyczących jakości
merytorycznej programów nauczania, treści nauczania, liczby godzin
poświęconych na ich przekazanie oraz dostępności podręczników i
materiałów dydaktycznych dla uczniów i nauczycieli.
Wyniki badań mają służyć doskonaleniu programów nauczania, wprowadzaniu
niezbędnych zmian i uzupełnień oraz wskazać potrzeby w zakresie
opracowania podręczników i pomocy dydaktycznych. W pliku poniżej
znajdują się wyniki z przeprowadzonych ankiet. Wszystkim z Państwa,
którzy wzięli udział w badaniu serdecznie dziękujemy. Jesteśmy pewni, iż
praca włożona w to przedsięwzięcie zaowocuje poprawą jakości nauczania w
zawodach technik spedytor i technik logistyk.
Pobierz wyniki badań